JD och cola och ett nytt jobb

Har flyttat till Johannas jobbarkompisar nu. De ar varldens basta, kommer med frukost pa sangen och lagar mat till oss hela tiden. Provjobbade pa en bar i torsdags men gillade inte riktigt manniskorna dar. Provjobbade i fredags pa en bar bredvid Johannas, Sugarcane heter den, gick jattebra, gillade manniskorna jattemycket. Och jag fick jobet =) Jobbade dar ikvall ocksa, trivs jattebra.Men det ar bara pa fredags och lordagskvallar, sa jag maste hitta ett annat jobb ocksa. Imorgon ska jag pa intervjuv pa en kladaffar som heter All Saints, skitsnygga men dyra klader. Det ar manga som ska pa intervju, typ 20 pers, men jag hoppas att jag far det!  Nu dricker vi JD och cola och lyssnar pa musik. Hors. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Gunilla T

Goda nyheter! Stort grattis till första jobbet i London och lycka till med jobbintervjun! Det är klart du får det. Kan inte finnas någon bättre person att bli betjänad av i en klädaffär.

Kram

Gunilla

2011-02-06 @ 10:30:47
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Åh vad lyxigt..om man ändå kunde ha det så bra! Själv så har jag blivit den nya husmorn i korridoren eftersom det är 8 killar jag bor med :P

Vad bra att du fått jobb, men bara så att du trivs!

Saknar dig <3

2011-02-06 @ 16:38:08
Postat av: Mamma

Tänk så häftigt att jobba i London! Att du faktiskt har jobb där! Och antagligen ett till! :) Jag blir riktigt avundsjuk!

Många lycka-till-kramar från

Mamma

PS Vad är JD?

2011-02-06 @ 18:40:20
Postat av: Stella

Tack sa mycket! Kanns kul, men kom lite sent till intervjuvn da bussen tog sjukt lang tid, var massa trafik och rusningstrafik. Men jag hoppas det gick bra anda. Mamma, JD ar Jack Daniels (whiskey) =) Ha det bast <3

2011-02-07 @ 12:48:02
Postat av: Amanda

hur gick det nu då? :D

2011-02-08 @ 09:43:57
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Stella

jag vet inte faktiskt, men jag ska söka på måndag till några butiker som ligger ganska nära här, träffade en svensk tjej som jobbar på all saints där och hon sa att de kanske behövde! =)

2011-02-11 @ 12:07:46
Postat av: Mamma

Hej sötnos!

Skickar en hälsning frånt ett Stockholm i snökaos: alla bussar till och från Nacka är inställda och Saltsjöbanan går med oregelbunden trafik, så jag GICK till jobbet imorse! Startade kl 07.20 tillsammans med Erland och Farihde och kom till PK-huset kl 09.20! Två timmars promenad!

Nu sitter jag och fryser hela tiden men en del bussar har börjat gå så kanske jag kan åka buss hem :).

Idag flyttar ni väl? Ska bli så kul att få se lite bilder på nya lägenheten sen! Lycka till!

Kram,

Mamma

2011-02-11 @ 13:17:57
Postat av: Amanda

okej, hoppas du får ett snart!!! jag har också börjat söka jobb.. ifall jag känner att det känns roligare än skola :) vi får skype:a snart! puss!!!

2011-02-14 @ 13:10:00
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Amanda

UPDATERA KVINNA!!!

2011-02-19 @ 00:53:58
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej sötnos, tack för brevet som kom idag! Farmor fick också brev och blev så glad, men du får gärna uppdatera bloggen lite oftare!

Många kramar från

Mamma

2011-02-22 @ 21:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0