Första.

Har nu en blogg. Mest för att jag ska flytta till London och vill kunna informera mina vänner och familj vad jag har för mig där borta, men också för att komma ihåg mer och kunna samla mina bilder någonstans. Så, en kort resumé över mig själv av mig själv. Föddes i december 1991 på södersjukhuset. Bodde i närheten under mina sex första år med min mamma, pappa och storebror. Flyttade till Nacka och gick hela skoltiden på olika skolor. Tog studenten, fick jobb i en butik, flyttde in i Johannas lägehet och ska nu till London om två veckor.

 Ja, det var ungefär det. Amanda bodde också här förut, men har nu flyttat till Helsingborg, idag faktiskt. Soffan är nu alldeles för stor och tom.. Åker dock ner om två veckor, innan London, och hälsar på henne och hennes kille i deras nya lägehet. Johanna klippte lugg precis, det passar hon i. Hon skulle med till London från början, men kom in på Lund så nu ska hon plugga där istället. Så blir det ibland.
Det här åt jag när jag var i London senast. Tänkte att det var den viktigaste bilden att visa. Sen är det jag och min sambo, och sen en vän som numera är skåning.


Jag och Johanna på nyår. Bara vi kvar nu.

Här är hon som försvann idag.


Kommentarer
Postat av: Jerker Söderlind

Välkomprimerad levnadsstory! Åsa o ja lunchar m Gunilla. Nu läderjacksökning!

2011-01-03 @ 12:21:23
URL: http://Www.jerkersoderlind.se
Postat av: Anonym

Hej Stella,

Jättekul att du du ska blogga om din Londonvistelse!

Bara ett litet korr: Du tappade ett a i

flyttde in i Johannas lägehet

Jag kommer att följa din blogg och hoppas att mina kommentarer inte ska bli alltför pinsamma. I så fall har man ju rätt att radera dem ;)

Välkommen till blogosfären! Hoppas du ska trivas!

Vi ses på ditt Fare-Well-Partyt på söndag!

Kram

Gunilla

2011-01-03 @ 13:54:03
Postat av: Gunilla Tisander

Ha ha. Jag skrev ju också fel. Det ska förstås stå Vi ses på ditt Fare-Well-Party ...

2011-01-03 @ 13:56:31
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Gunilla Tisander

Nej nu! Ännu ett misstag. Suck!



Ett du för mycket. Men på detta sätt fick du plötsligt ett helt gäng kommentarer på ditt första inlägg ;)

2011-01-03 @ 13:58:33
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Stella

Tack för kommentarerna, haha 4 på mitt första inlägg var kul =) Ja vi ses på söndag, kram

2011-01-03 @ 21:50:19
Postat av: Ragna

vad är det för party jag inte är bjuden på..?

stella nu blir jag ledsen i ögat ;)

see u soon (fin blogg btw, kommer bli din stalker som kommenterar som anonym)

2011-01-04 @ 11:44:06
Postat av: Stella

Det är mamma och pappa som har bjudit in lite folk till oss på söndag, och du får gärna komma om du vill! Det är lite släkt och kompisar till familjen och sånt som kommer, men kom du meeed! =) Ses på torsdag, jag åker till dig efter jobbet. Vad ska vi äta? Puss <3

2011-01-04 @ 21:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0