London!

Resan hit borjade med en massa tarar. Sa hejda till Amanda, Johanna och Andreas pa stationen i Helsingborg. Var jattetrakigt och jag kommer sakna dem sa mycket. Satt sedan och lyssnade pa musik och grat hela vagen till Kastrup. Fick hjalp med min stora vaska av diverse man, heeeheeh =P

Kom tidigt till flyget och checkade in, fortsatte sedan att grata och lyssna pa musik. Flyget gick ganska fort och jag blev mer och mer glad och forvantansfull! Ringde Jenny nar jag landat och tog sedan tag och taxi fran flygplatsen hem till hennes kompis dar hon var. De var jattetrevliga och jag fick paj och ol och tequila, ett perfekt valkommnande =) Sedan gick vi hem till oss.

Idag sov vi lange, sedan har vi fikat pa ett cafe. Vi har inget internet i lagenheten sa sitter darfor pa ett internetcafe nu och skriver. Darfor kommer det inte finnas nagra bilder pa ett tag. Vi haller pa att leta lagenheter eftersom vi maste vara ute 1a februari. Det finns nagra vi ar intresserade av, och vi ska pa visning pa en imorgon. Jag har inte gjort nagot vettigt an, som att leta jobb eller skaffa kontantkort, men tankte gora det imorgon, vill landa lite forst. Det kanns spannande och jattebra nu iaf. Tjejerna ar jattegulliga och tar hand om mig bra. Nu maste vi hitta nagonstans att bo, men jag skriver igen sa snart jag har mojlighet. Puss alla dar hemma, saknar er.

Kommentarer
Postat av: Amanda

åhh vad kul!!! hoppas ni hittar en fin lägenhet som inte är alltför sjaskig (man har ju hört sckräckexempel på hostel i london) ;) fint med tequila, blir liiiite avis nu när jag och johanna köttar engelsk facklitteratur :D

2011-01-17 @ 20:11:10
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh jag vill oxå ha tequila!!!! Som sagt så har jag redan fått läxor första dagen till imorgon :P Så det är ganska mycket nu!! Men det som är bra är att jag kommer få hyra johan olssons rum i Lund från och med den 1a februari :) Hoppas ni hittar en jätte bra lägenhet! Stella du har vart där i en dag det är klart att du måste landa lite och supa först!! Saknar dig jätte mycket, vi får skypa snart, kanske i helgen? Har så mycket i veckan nu! Älskar dig jätte mycket! <3<3

2011-01-17 @ 20:59:41
Postat av: Mamma

Haha, ja en bättre start på ditt London-äventyr kunde du nog inte fått! Hoppas att ni hittar nåt billigt men bra!

Det är nämligen inget vi hittar i Stockholm; fick för mig att kolla en lägenhet på Dalagatan efter jobbet, intill Odenplan, ett superbra läge och balkong och allt. Budgivningen på denna lilla tvåa på 49 kvm ligger redan på 3 250 000! Sen kollade Boris, Malin och jag på en omgjord butik som nu är registrerad som lägenhet, inte så fin men ändå en budstart på 2 miljoner! Stackars alla ungdomar, hur ska de har råd? Så Boris får trevligt nog bo hemma ett tag till ;)

Var rädd om dig och som sagt lycka till i bostadssökandet! Saknar dig men vet att du redan har och kommer att ha så kul!!!

Kram,

mamma

2011-01-17 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0