Bögklubb, dräggiga kunder och soluppgång.

Inatt åkte Johanna till Sverige och kommer inte hem förän på onsdag. Det är bara några dagar men jag kommer sakna henne ändå. Sedan vi träffade varandra har det nästan inte gått en dag utan att vi har setts och jag har inte varit i London utan att hon varit här.

I torsdags åkte jag till National War museum och tittade på stridsvagnar och gamla stridsflygplan. Det var jättecoolt och jag måste åka dit igen. Min fascination för flygplan har blivit stor och jag köpte en liten leksaksmodell som jag ska bygga ihop. Äntligen en hobby!  

Min kamera laddade ur men här är utsidan av museet.

På fredagen jobbade jag och det var ganska lugnt vilket var skönt. När vi slutat åkte jag och fyra killar från jobbet till en bögklubb i Wauxhall. Jag förstår inte riktigt varför vi hela tiden är på bögklubbar, för ingen av dom eller någon annan jag känner är homosexuell. Vilken upplevelse det var! Bartenders utan tröja, öl med is i plastglas och en skylt och en skål bredvid baren där det stod "Condoms and lube". Det roligaste var när två av mina kompisar skulle gå på toaletten och går in i ett "Men only" rum. Det var ingen toalett utan det var ett rum där homosexuella män hade orgier. Mina kompsar såg och kände massa saker som de inte riktigt var beredda på. En av dom sprang till toaletten och spydde. Dom var i chock så efter det gick vi till en klubb bredvid. Åkte hem vid 6 på morgonen till mitt hus men kunde inte sova så vi pratade hela natten. Att jobba på lördagkvällen var hemskt. Jag var trött och människor betedde sig som idioter. Tre fighter bröt ut, flera glas kastades, en tjuv gick tydligen runt och stal iphones och en tjej påstod att någon tagit hennes champagneflaska. Satt kvar på jobbet till 6 på morgonen, sen gick jag hem och somnade på två sekunder.

Folk från jobbet i väntan på bussen.

När jag gick hem var solen påväg upp och den var jättestor och röd,
men det ville inte riktigt fastna på kameran.

Nu måste jag gå upp ur sängen och göra något vettigt idag.


Kommentarer
Postat av: Mamma

....oj!..swinging london..!!



Här har idag varit 18 grader varmt och t-shirt-väder! Boris drog igång grillen och bjöd in Oskar, Mattias Hård, Micke och Bengan till hamburgergrillning (de gjorde egna hamburgare från köttfärs!), jag tog fram utemöblerna, och lilla röda Lotta-bilen (men batteriet är helt urladdat och behöver köpa ett nytt så Boris bogserade upp henne med stora bilen till vägen). Grannbarnen cyklade runt och lekte, och de påsklediga tonåringar sitter nu som vanligt nätterna igenom vid sina eldar nere vid Långan medan moppepojkarna kör runt, runt runt...våren är här! :-)

Kram,

Mamma

2011-04-18 @ 00:00:59
Postat av: Stella

Åh vad mysigt det låter, får upp massor av bilder i huvudet nu och får lite hemlängtan! Vill komma snart. Har inte pratat med min chef än med fan måste göra det imorgon eller så. =) Puuuuusssss

2011-04-18 @ 22:23:36
URL: http://tobegone.blogg.se/
Postat av: Stella

Mamma, pratade med min manager igår och han sa att det var lugnt, att jag skulle säga till så fort jag hade bokat bara så att han visste =) men jag tänkte kanske 8 maj isf till onsdagen 11, om det finns bra biljetter då. Flyg från Gatwick är smidigast för mig. Antingen om jag flyger med Ryanair eller norweigan (?) =) Puss och kram!

2011-04-20 @ 12:27:39
URL: http://tobegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0