Hippiebyxor,kvällssol och fynd

Igår gick jag en liten promenad efter att jag betalat vattenräkningen. Det var kvällssol, varmt i luften och jag hade mina hippieharemsbyxor som jag älskar som jag fick av Anna efter att hon vart i Thailand (tack, är jätteanvända och omtyckta! =) ) Gick runt i Battersea och kollade på Powerstation som är på ett Pink Floyd-omslag. Hittade en låda jag tog hem och sedan en affär där de säljer helkroppsspeglar för 10 pund, jättebilligt! Ska gå dit och fynda sen när jag blir rikare. På kvällen gick jag och Jenny till Bar Social och Sugar cane och drack ananasjuice. Fin dag.

Gatorna jag promenerade på, 10 pundsspegel (vad tycker du förresten Johanna, ganska fina för det priset?) och hippieharemsbyxorna!


Powerstation på ett av Pink Floyds omslag

Kommentarer
Postat av: johanna

Den va jätte fin, den kommer passa perfekt i ditt rum! Sen e det så bra att den va så billig oxå, jag tror inte du hade fått en sån fin spegel om du köpt den hos greken...Kanske billigare plus lite whisky men det här känns ju mer värt :P Har du hittat en drömfångare ännu? Puss

2011-08-04 @ 20:41:12
Postat av: Amanda

vaaa coolt det hade jag också velat se!!

2011-08-04 @ 21:58:54
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: johanna2

åååh superfin, dit vill jag ocksa gå!! ska vi gå efter vi har betalat hyra? :D

2011-08-05 @ 17:15:14
Postat av: johanna2

åh jättefin! dit vill jag också gå! ska vi gå efter att vi har betalat hyran? :)

2011-08-05 @ 17:16:25
Postat av: jullan

följer din blogg med gums men ibland uppdaterar du allt för dåligt (ska jag säga) ;)

jaaa!! saknar dig AS mkt så kom hem nu så vi får gosa lite :) <3

min lillebrorsa tvingade oss ut till det där stället för att kolla på den där industrin som pink floyd hade på sitt omslag så har åkt typ hundra år för att se det där på riktigt när det finns på bild, worst day of my life ;)



<333333333333

2011-08-06 @ 02:36:54
Postat av: Stella

Tack, vi ska gå dit igad och köpa spegel och kanske byrå till Johanna! HAha jag vet Julia, men försöker uppdatera så mkt jag kan :P Ses när jag kommer hem! Amanda, när du kommer hit ska vi gå och kolla på den. Och nej, ingen drömfångare än tyvärr

2011-08-08 @ 16:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0