Regningt torsdagsväder och fin låt


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja den var fin, passar liksom en regnig och lite vemodig dag.

Ikväll har jag packat ihop dina saker i ditt rum i en massa bananlådor. "Jaha" tänkte jag "nu bor hon inte här längre". Fast det har du ju inte gjort på över ett år! :o)

Vi har alla avsked att gå igenom!

Kram till dig långt därborta i ett regnigt London från mamma i ett regnigt Stockholm

2011-08-18 @ 23:23:25
Postat av: Stella

Ja jag har ju inte bott där på ett tag, men mitt rum har ju alltid funnits kvar så det är väl det som känns konstigt. och att någon annan flyttar in där snart! Ses snart puss

2011-08-19 @ 00:16:30
URL: http://tobegone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0