Riots.

För två timmar sedan gick jag och Johanna runt i Clapham Junction, hälsade på Jenny på hennes jobb Falcon och tog en drink på Battersea Rise. Pratade med mamma och pappa i telefon och sa att kravallerna i London var nära men inte hade nått oss. Nu är hela Lavender Hill där jag och Johanna jobbar avstängt och det brinner någonstans. Jenny är instängd på Falcon med hundratals människor utanför. Hela Clapham Junction är sönderslaget. Dom har vandaliserat Debenhams, TKmax och massor av andra affärer. Asda har dom också förstört. Är himla orolig för Jenny som inte kan gå ut och som är mitt i allt. Ska bli väldigt konstigt att gå till jobbet imorgon och se allt som är förstört. Sjukt.




Gatan där jag, Johanna och Jenny jobbar.

Kommentarer
Postat av: Amanda

låter hemskt ju! men samtidigt så förstår man ju varför dem demonstrerar, samma sak med varför göteborgskravallen blev så himla mycket värre än vad det skulle bli... tjänstefel och misär typ. klart dem ska få demonstrera men ibland går det ju överstyr! se till att vara inomhus eller med marcus!! puss<3

2011-08-09 @ 11:57:33
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0