Hola!

Jättedålig uppdatering men har bara inte pallat helt enkelt heeeeeh. Hade iaf en jättebra födelsedag, vaknade hos Marcus och fick av honom en jättefin, mjuk morgonrock med leopardmönster och så hade den en huva med öron! Och en gucciparfym som luktar jättegott, och söta sockor! <3 Fick en tröja av hans föräldrar och ett halsband av hans syster =) Åkte sen och julshoppade lite, sen på kvällen jobbade jag. Massor av mina kollegor som inte jobbade kom in och även lilla grabben, sen efter stängning fick jag tårta och ett kort och Ben hade lärt sig The river på gitarr som han spelade för mig! På söndagen hade vi staffparty och käkade middag och drack på Sugar Cane. Sen åkte vi och spelade bowling och gick sen ut! Har handlat mera julklappar och är nästan klar, jätteskönt. Längtar jättemycket till att få träffa alla igen!
Random bild som jag tycker är lite gullig

Kommentarer
Postat av: johanna

Vad fint att du fick en bra födelsisdag! :D

Pusssss <3

2011-12-21 @ 10:11:50
URL: http://hamarkkindborg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill bara önska dig ett riktigt fint 2012!

♥ ♥ ♥

Kram (moster;)) Christina

2011-12-30 @ 17:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0