Internetcafe

Idag fyller ANNA 20 ar!! Det ar helt sjukt vad stora vi blir. Hon ar ju i Australien sa kan inte fira med henne, men jag tror att hon kommer fa  en sjukt minnesvard fodelsedag iaf! Jattegrattis till henne iaf, saknar dig alskade van!

Sitter och bestaller hem grejer till nya lagenheten nu, en madrass och kladstanger och forvaringsboxar och sant, kanns jattekul med nya lagenheten och det borjat kannas som ett hem! Annars har jag jobbat och hangt med dom fran jobbet, med Johanna och lite pa hennes bar. Varit ute, festat hos oss, traffat massa nya svenska tjejer som jag traffade nar jag var i svenska kyrkan och sadar! Kan inte lagga upp bilder fran internetcafet men ska gora det sa fort vi far internet, ska skaffa det snart! Hoppas ni alla dar hemma har det bra och att ni inte fryser ihjal, har ar det var och varmt och skont! PUSS o KRAM

Kommentarer
Postat av: Mamma

Å grattis Anna, tänk att du är 20 år nu! Skickar varma grattiskramar och hoppas att du får en fin dag!

Jag har också firat min födeseldag idag - med presentkort kan man utsträcka sin 50-årsdag i flera år framöver! Såg "En handelsresandes död" med gamla teaterkompisar och efteråt åt vi middag tillsammans.

Vad fint ni ska få det med möbler och gardiner, då blir det lite mer ombonat!

Många kramar,

Mamma



2011-02-28 @ 00:09:21
Postat av: Gunilla T

Äntligen en uppdatering! Härligt att få höra att du har det bra! Jag pratade med Barbro ikväll som ocskå har sin 20-åriga dotter i London. Hon hade nyss varit och hälsat på och då var det +12. Hennes Hedda trivs också jättebra i London och bor precis som du tillsammans med några tjejkompisar. Men de är inte helt nöjda med lägenheten så de letar nytt boende. Jag var på Hesselby slott ikväll tillsammans med mitt nätverk. Vi tittade på några av rummen ur TV3s serie Rum för en stjänrna. T ex Arja Sajonmaa, Tomas Di Leva, Pernilla Wahlgren, Roger Pontare, Dregen, E-type, Magnus Carlsson och Marie Serneholt. Det var kul. Även de andra rummen som de visade var jättefina - särskilt i ett hus som de kallade trubadurerna.

Kramar Gunilla

2011-02-28 @ 21:06:16
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0