Tredje.

Sista dagen på jobbet idag. Köpte en tårta och knivar, som de ständigt varit brist på ändå sedan jag började jobba (Syftar på knivarna men tårtan också för all del). Det var inte alls särskilt kul att sluta.. =( Fick två böcker, en om london och en ordbok, tulpaner, ett fint kort och en box vin. Känns jättekonstigt att jag aldrig mer kommer jobba där. Sedan var det kakkalas hemma hos mamma och pappa i Nacka. Flera olika sorters kakor, massor av släkt och vänner och lyckönskningar från alla. Det var en bra hejdå-fest! Tack alla ni =) Den här veckan ska jag:

Packa.
Rensa mitt rum.
Ta körtkort.
Köpa en mp3/ipod.
Städa lägenheten.
Träffa farmor.
Åka till Amanda och Andreas i Helsingborg.
Flytta till London.

Känns som en bra vecka. Här är en bild från idag. Från och med nu ska jag bli bättre på att blogga. Ciaaao!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh hade velat vara med!!!

2011-01-10 @ 01:56:13
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag med!! Haha :P

2011-01-10 @ 08:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0