Hälsokontroll

Igår gick jag till en läkarmottagning och registrerade mig, tänkte att det kunde vara bra om jag blir sjuk eller så. Sjuksköterskan vägde och mätte mig och tog mitt blodtryck. Sedan tog hon ett blodprov också vilket från de ska se om jag har HIV, hepatit b,c och syfilis. Nu tror jag verkligen inte att jag har något av det, men när dom erbjuder så kan man ju lika gärna köra! I Lambeth där vi bor finns det flest HIV-smittade i hela England. 1 av 55 har HIV, vilket betyder att när jag jobbar en lördagskväll träffar ungefär 8 HIV smittade människor, vi tar väl ungefär 400 personer på en kväll, ibland mer. Sjuuuuukt!! Men jag mår bra iaf =)

hejhej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj så du har förändrats efter ett halvår i London, bra att du kollar upp det! :-)

Många kramar från din mamma som längtar efter dg

2011-07-30 @ 13:13:09
Postat av: stella

förändrats till det bättre hoppas jag? =) Ja känns skönt att ha en mottagning att gå till. Hur är allt hemma? Längtar efter dig också! puuuss

2011-07-30 @ 17:35:49
Postat av: Amanda

hahaha

2011-08-02 @ 07:37:39
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: johanna

Jag tyckte inte du hade förändrats så mycket, det är mycket som har förändrats i ditt liv men jag tror att när vi är med varandra så kommer vi tillbaka till våra gamla jag haha. Va läskigt med så mycket aids i london!! Fast jag saknar london och dig ändå även fast många har det :P

<3

P.s. Åsa nu har jag startat bloggen igen, förlåt för att det tog sån tid!

2011-08-02 @ 10:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0