På sugar cane..

är jag nu, det finns gratis wi-fi här så jag har suttit här i typ två timmar och fått gratis glass och pommes av kocken, snäll är han! Så, familjen var här förra helgen och det var jättekul! Jag mötte upp dom ocj visade lägenheten, sen började jag jobba så då kom dom och åt på min bar. Sen på söndagen åt vi lunch på jennys pub, Falcon, och åkte sedan in till centrala London. På kvällen åt vi på en indisk restaurang.

På måndagen åkte de till Westfield men jag sov istället, sen sågs vi i camden. Sen åkte vi och åt och såg Phantom of the opera, skitbra var den! Sen åkte de på tisdagen och det var sorgligt, började gråta på vägen hem på tunnelbanan.. 

En barndomsvän som jag gick på samma 6-års som, skrev till mig på facebook och hon bor också i London, typ 10 minuter med buss från mig. Så jag åkte hem till henne på onsdagkvällen och drack lite vin, det var jättetrevligt och konstigt på samma gång, en sån slump, vi hade inte träffats på tio år!

Jobbade fredag och lördagkväll. Igår var jag och Johanna på Natural history museum, det var jättespännande men vi hann inte gå i alla rum så vi ska dit imorgon igen, så kul var det =) på kvällen igår hade vi coctailträning med jobbet. Min chef visade oss lite drinkar och vi fick smaka, sen fick vi papper på vad alla innehåller och hur man blandar dom, så nu kan jag öva lite mer och förhoppningsvis lära mig att blanda några fler!


Jag och Johanna påväg till museet, det var sjukt varmt och doftade sommar!

Tog en fika i solen

Shuna och Daniel som jag jobbar med, på Sugar Cane

Nu ska jag snart gå till Johannas bar, sen ska vi handla mat på asda. Vi hörs och ses snart, puss o kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så bra, nu blir du allmänbildad i allt möjligt!



Var är fotona på din vackra mor, är det verkligen så som du sa i telefon att internet stängdes av i hela London just när du skulle ladda upp dem?

Kramis från mamma

2011-03-23 @ 00:06:12
Postat av: Gunilla T

Hej kära Stella,

Kul med museum! Det finns ju en oändlig mängd spännande museum att kolla in i London. Nu har våren kommit till Stockholm. Vi hade en underbart fin dag igår och det ser ut att bli lika fint idag :)

Ha det bra! Ta väl hand om dig!

Kram

Gunilla

2011-03-23 @ 06:36:04
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: johanna

Åh va mysigt att träffa familjen!!! Nu har jag fått pengar och ska boka en resa till dig men först så måste jag göra om min tenta som jag fick underkänt på och en annan tenta som är om tre veckor men efter det så ska jag fan ta mig komma till dig, för jag saknar dig så!!!!

Föresten så ska killen som jag gillar flytta till London och plugga där i 1,5 år.... Så jag kanske hoppar av plugget trots allt och flyttar till dig!!! :P Allt bra finns ju i London!!

Älskar dig <3<3

2011-03-25 @ 18:04:45
Postat av: Amanda

fan vad kul då får du blanda drinkar till mig när vi träffas :D

hahah vi kanske inte kommer nu på en gång och bor, men om man tar ett utbytesår eventuellt ;)

vi hörs imorgon älskade!!

2011-03-29 @ 00:08:02
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: åhh tack du! fotar och lägger upp även om ingen bryr sig, tycker det är kul att blogga om mat :P <3

2011-04-10 @ 11:17:28
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0