Starbucks.

Där är jag nu och har internet på min egen dator! Imorgon kommer min familj och jag kan inte riktigt förstå att de ska se hur jag bor och vara på mitt jobb och så, känns jättespännande och lite nervöst också. Vad ska ni tycka om de människor jag umgås med och mitt jobb och lägenheten och allt? Tror ni kommer gilla det dock. Igår år vi lunch på Jennys jobb, sen gick jag, Johanna och Daniele och åt glass, det var riktigt mysigt. Nu kommer lite bilder också, äntligen
.
Blackpudding hos Sam och Daniele..Jag åt inte av det.. :P

Mitt rum!

Soffan och fönstret.


Efterfest i vårt kök.

Jaha nu kunde jag inte ladda upp fler bilder tydligen, men ni får se mitt rum, ett halvt kök med människor och en bild på mat iaf! Ska ta mig till mamma och pappas hotell på söndag och ladda upp fler bilder, det finns wi-fi där vet jag. Nu måste jag gå hem för snart börjar jag jobba. Puss hörs snart.














































































Kommentarer
Postat av: johanna

Vilket stort rum du har, va fint med en öppen spis!

Va kul att träffa familjen igen!!! Så fort jag får pengar så bokar jag!! <3

2011-03-11 @ 19:50:42
Postat av: Mamma

Så fint du har det! Tänk att vi snart är hos dig! Längtar sååå efter att träffa dig igen, är ju hela två månader sen!

Många kramar och pussar,

Mamma

2011-03-12 @ 00:26:26
Postat av: Gunilla T

Tack för bilderna! Ser fint ut! Ha det så fint i helgen tillsammans med familjen! Visst skulle Boris, Malin och Eva också komma med?

Kram

2011-03-12 @ 10:37:30
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Amanda

vad stort ditt rum är din lyxlirare! saknar dig och vill höras med dig snart <3

2011-03-13 @ 20:14:07
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Älskade Stella-gumman!

Tack för en jättefin och mycket rolig helg då vi fått se hur du har det och träffa dina vänner!!! Vilken mysig pub/restauragn du arbetar på! Fin lägenhet också!

Nu är vi hemma och trötta men glada! Hälsa alla trevliga kompisar från mej!

Många kramar

Mamma

2011-03-15 @ 23:10:54
Postat av: Stella

Hade en jattetrevlig helg med er med! <3

Johanna och Amanda, jag vill att ni ska komma hit, och sa vill jag komma till Lund och Helsingborg och se vad ni har for er. Langtar massor.

Tack sa jattemycket for aggkorgen Gunilla, den var jattefin! Ska lagga massor av agg i den nu ;)

Massa pussar och kramar

2011-03-16 @ 17:15:59
Postat av: Amanda

heeeeej har omtenta snart :S uppe 6.30 en lördag yeyyy studentlivet och sambolivet går jätte bra! vi börjar bli lite mer sociala nu hahaha :D

jag vill så gärna komma till london, men som det ser ut nu så ska vi köpa biljetter till brasilien i slutet av mars. sen så har jag inte fått ett jobb till sommarn, så jag måste lägga undan pengar till hyra ifall jag inte skulle hinna få ett jobb. får jag ett så har vi nog råd att komma till dig!!! :) vill du skype:a snart? inte nästa vecka (för jag har tenta på fredagen), men veckan efter??? vi ska ju prata brasilien också!!<33333333333333

2011-03-19 @ 06:59:43
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0