Kärlek är ett brev skickat tusen gånger.

Jag har aldrig fått så många paket, vykort och brev som jag får  nu när jag bor här. Det är alltid lika kul att hitta post med mitt namn på och få en liten uppdatering från er hemifrån! Så tack mamma som alltid skickar paket med godis, böcker, tidningsartiklar och brev, och pappa med dina funirliga, långa meningar och knasiga böcker, tack Gunilla för den fina tröjan, tack Amanda för dina välskrivna, roliga brev, tack Johanna för ditt nostaligska, fina brev och utklipp, tack Anna för ditt färgglada med fina ballonger, och tack farmor för ditt sagobrev, och farfar och Gudruns kort! Och alla hälsningar jag fått genom andras brev! Är ibland dålig på att skicka tillbaka men försöker och jag uppskattar era jättemycket!
Bild tagen härifrån http://leloveimage.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Åsa

Gullnos!

Kram,

Mamma

2011-10-14 @ 16:45:02
Postat av: Amanda

tack själv för de breven du skickar!! ska sätta mig ner imorgon och svara :) <3<3

2011-10-14 @ 22:33:52
Postat av: anna

<3 <3 <3

2011-10-24 @ 12:46:57
Postat av: Tilda Karlsson - Livet genom en lins

Hej på dig!

[snälla läs igenom allt innan du tar bort detta, tack]

Jättefin blogg måste jag bara få börja med att säga! :)

Jag är med i en fototävling och behöver just din hjälp. Vinner man, så vinner man nya läsare till sin blogg och en länkning som denna tjej har i sin blogg.

Och jag har typ inga som läser min blogg.

Mitt tävlingsbidrag är nummer 5, längst ner.

Så kommentera om just du tycker att min bild ska vinna.

och rösta gör du här: http://juliaaj.blogg.se/2011/october/finalisterna.html



Kram Tilda *

2011-10-24 @ 13:38:40
URL: http://tildaphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0