12 september

Har varit borta härifrån länge, ska bli bättre igen. Var i Sverige och det var jätteskönt och kul! Samtidigt som det är skönt att vara tillbaka igen och träffa alla. Idag är det Jennys sista dag, hon åker ikväll.. Förstår fortfarande inte att hon ska flytta hem, kommer nog ta ett tag. Jag ska iväg snart och åka gokart med några från jobbet, sen ska jag hem och fika med Jenny och Johanna innan hon åker till flygplatsen.
Det här är världens konstigaste bild. Vi står så konstigt och verkar heller inte prata med varandra någon av oss. Jaja gillar den starkt iaf! =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jätterolig bild! :o)

Ja det är många avsked och återseenden när man reser så mycket som du mellan olika städer och världar! Här blev det också tomt sen du åkt. Men vi gick på Harry Potter, som var jättebra, och sen var det galet rolig fest med dans och skoj. Vi gick hem till vandrarhemmet pappa och jag när jag började blöda kraftigt näsblod!!!!

Kram älskade stunmpan!

Mamma

2011-09-12 @ 15:23:34
Postat av: emma

klockren bild hihi puss

2011-09-12 @ 22:09:30
Postat av: christina

Det var otroligt roligt att träffa dig igen Stella och visst var det ett helt galet roligt bröllop?

Lika roligt hade vi i lördags på Raouls fest så nästa helg kommer att bli lugn. Hi, hi

Kram på dig gumman och ta hand om dig!

Moster ;) Christina

2011-09-13 @ 06:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0