En återvändan fast inte till mig.



Anna, som har varit i Australien, kommer hem snart, om en vecka ungefär! Hon kommer dock till Stockholm och sedan Helsingborg så tyvärr inte till mig, men hon är lite närmare än förut iaf! Vi har inte setts sedan i oktober och det känns som en sekund och samtidigt en evighet sen. Kan inte vänta tills vi ses, det har hänt så mycket sedan sist och vi har så mycket att prata om! Såhär såg det ut när vi sade hej då till henne. Jag och Johanna hade precis kommit hem från London och inte sovit på hela natten. Det blev väldigt känslosamt och jag är glad att vi inte följde med till flygplatsen för det hade jag inte klarat av. <3


Kommentarer
Postat av: johanna

Det känns som att det va igår men ändå väldigt längesen! Det ska bli så skönt att träffa Anna igen men det känns väldigt jobbigt att du inte är här och att vi inte kan vara samlade allihopa samtidigt, som vi brukade!

Men så fort skolan är slut så ses vi och vi får tvinga Amanda och Anna att också komma till London!

Saknar dig <33

2011-04-25 @ 20:19:12
Postat av: Amanda

sv. Jag måste orka, andreas tränar ju hela tiden :P dessutom cyklar han till jobbet nu ibland och fram och tillbaka blir typ 1400 kalorier. man får ju liiite skuldkänslor :D



Sen så på det johanna skrev över så handlar det inte om att tvinga mig eftersom jag självklart vill till London, utan jag har inte råd.



<3

2011-04-27 @ 19:26:46
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0