Fodelsedagsfirande.

Imorgon kommer internet, ska bli saaaa skont!  Forra veckan sa:

* Var Johannas kompis har, vi akte in till stan och at lunch.
* Bakade jag och Daniele pizza, skitgod blev den.
* Fyllde Daniele ar, sa vi gick ut och firade, sov sedan hos dom och pa morgonen bakade Johanna en tarta till honom som vi tyvarr aldrig at.. :P Pa kvallen pa hans fodelsedag gick vi ut efter jobbet, sen hade vi efterfest hemma hos oss med lite folk.
* At jag Johanna och Sam lunch pa ett jattemysigt stalle, det var massa soffor och kuddar ute i en tradgard och det kandes lite som festival.
* Jag och Johanna akte till Brick Lane, det var jattemysigt med massa sma affarer. Det ar marknad pa sondagar men vi kom lite sent sa vi missade den litegrann, men vi ska aka dit nagon annan saondag ocksa! pappa skulle gilla det tror jag, far visa nasta gang.
* Igar gick vi och bowlade, vi var 11 personer och det var faktiskt valdigt kul! Jag vann ena rundan. Sen drack vi ol och sen akte vi till gaynight, sen efterfest hemma hos oss igen.

Idag ska jag kolla pa precious som vi kopte pa Brick Lane. Har redan sett den men det ar sa himla bra sa vill se den igen! Saknar er darhemma. Puss o kram, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Gunilla T

Tack för uppdateringen! Låter som om du har det mycket bra. Saknar dig också!

Pussar och kramar Gunilla

2011-04-05 @ 21:35:41
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Amanda

Kul det låter!! fota marknaden! jag älskar marknader :D pusss<3

2011-04-06 @ 11:04:10
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Det är så kul att läsa vad du skriver och om allt du gör! I Stockhlm blåser det väldigt mycket, stormvarning faktiskt, så att en fasad hade ramlat ner på spåret på Arlanda Express så pappa fick ta flygbussen istället, på sin väg til Budapest.

Längtar efter dig!

Många kramar,

mamma

2011-04-07 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0