Klädångest

Åker hem till Sverige den 3e september för att min kusin ska gifta sig och det ska bli jättekul. Nu har jag bara lite panik här med klänning. Det är ingen dresscode och allt är väldigt avslappnat, men jag vill ändå ha en fin klänning. Har gått runt i flera dagar nu och inte hittat någon. Hatar att shoppa har jag kommit på, speciellt när man inte har några pengar. Vill helst gå naken, men det kanske inte passar sig. Och jeans känns tråkigt. Och ingen fin kjol har jag. Vilket I-landsproblem!
Bild tagen härifrån http://favim.com/image/126823/

Kommentarer
Postat av: Miriam

Hade samma problem till min mosters bröllop slutade med att jag lånade Beas klänning =)

2011-08-20 @ 16:06:41
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.com/
Postat av: christina

Ska bli så himla kul att träffa dig igen Stella, brukar titta in här och kolla hur du har det.

Kan hälsa från Tomas och Frida, som är hos mig nu, att du är hur välkommen som helst i vilka kläder som helst........fast Tomas vill helst inte se sin kusin naken på sitt bröllop! ;)

Kram på dig!

moster, ;)Christina

2011-08-20 @ 22:58:34
Postat av: Rizzo

hahaha nej gå inte naken, inte bra stella.

2011-08-21 @ 12:49:23
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Stella

Åh kanske ska låna en klänning av Bea jag med! ;P

Ska bli jättekul att träffa er alla igen och jag tror bröllopet kommer bli jättefint och roligt! Hälsa jättemycket tillbaka. Och jag ska inte gå naken, skulle vara lite för kallt :P

puuuusss o kram

2011-08-22 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0