jag vill aldrig bliva stor!

Har precis tittat klart på Ronja Rövardotter och kom att tänka på alla Astrid Lindgrens sagor. Vet inte om det är för att jag saknar Sverige eller vill vara liten igen men jag har fått ett jättesug på att titta på barnfilmer. Såg klippet från när Pippi är i godisbutiken och alla får äta så mycket dom vill, älskar den scenen. Så nu tänkte jag ha ett barnfilmsmaraton och titta igenom alla hennes filmer och vara jättenostalgisk. Åker hem till Sverige om en månad och det ska bli jättekul, längtar! Tack för alla tips om jobb och skola, jag har bestämt mig för att inte plugga utan försöka hitta ett annat jobb istället.
Pippi och Tommy och Annika i godisbutiken
Ronja
Emil
Skorpan och Jonathan
Saltkråkan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt klart ett svårt fall av hemlängan så det är lika bra att du kommer hem omedelbums - mamma längtar också!

Många kramar!

2011-08-03 @ 23:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0