Jennas födelsedag!

Idag fyller Marcus syster Jenna år! Jag åkte till honom inatt efter jobbet och vi gick upp vid 8 och jag gav mina presenter. Hon fick ett armband och en klock-robot!
Den kan både stå och sitta och hålla en penna om den vill.
Sen ville hon åka skridskor så då åkte vi till south kensington och jag åkte skridskor för andra gången i år!
Det gick bätte och jag kan göra en piruett nu. Vi drack varm äppelcider och åt en brownie, sen åkte jag hem. Nu har vi betalat hyran och är oroliga för pengar som vanligt.
Det var en liten barnkör som sjöng vid tunnelbanestationen.

Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin robot :D Vad mysigt med skridskor! Det börjar verkligen kännas som att det är jul snart fast jag tyckte att det kändes mer förra året men det kanske bara var för att vi julpyntade så mycket i lägenheten och hade glöggfest, åt gröt och kollade på julkalendern. Saknar den tiden lite extra mycket nu eftersom vi hade det så mysigt!

Pusss

2011-12-10 @ 12:19:23
URL: http://hamarkkindborg.blogg.se/
Postat av: emma

mer bloggning stellis, jag vill ju veta vad du gör!

2011-12-10 @ 22:16:32
Postat av: Amanda

Vilken fin klocka, supersöt!

2011-12-11 @ 18:14:19
URL: http://amariz.blogg.se/
Postat av: Jerker söderlind

Inte mycket sömn där inte! Fast har man betalt hyran borde det ju vara en sak mindre att oroa sig för... här i sthlm var vi på ikea igår och på middag hos kompisar och så målade och slipade vi bobos gamla rum hela dan, så att du ska ha ett fint rum nu i jul! har kollat på mobiler, vi hörs mer om det, stella! pappa.

2011-12-11 @ 20:00:03
URL: http://www.jerkersoderlind.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0