Paket på posten!

Fick ett jättefint paket av mamma häromveckan!
Pepparkakshus, glitter, ett räkna-ner-dagarna-till-julafton-ljus, ett vykort och en framtidsloppa!
På insidan står det olika alternativ på vad jag kan göra i framtiden! Jag har bara prövat den en gång och då blev det söka nytt jobb i London och jag var nöjd med det svaret, så får se när jag gör nästa gång. Vet fortfarande inte vad de andra alternativen är, vill ju inte fuska och tjuvtitta. Så himla söt! I ett annat paket fick jag en julduk som hon gjort själv, pepparkaksformar och saffran. Ska baka lussebullar till Marcus och hans familj imorgon, dom har aldrig ätit det förut.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja men vill ju att du ska få lite julstämning där iLondon också! Är så nyfiken på om pepparkakshuset var helt när det kom fram?

Ska bli kul att höra vad Marcus och hans familj tyckker om lussebullarna!

Många julkramar från mamma

2011-12-11 @ 21:48:43
Postat av: Amanda

Åh fina Åsa! Vad fint att få sånt på posten :)

2011-12-11 @ 23:08:39
URL: http://amariz.blogg.se/
Postat av: Christina

Klart att min fina syster skickar myspaket till fina Stella! ;)

Stella.......Sorry, för sent men ändå lika välment:

Stort, stort GRATTIS och stor, stor KRAAAAAM på din födelsedag. (Slarvig moster du har!)

Hoppas såklart att allt är bra med dig? Har förstått att du ska fira jul med familjen i Sverige så vi hörs kanske då du är hemma.

Kram igen

2011-12-19 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0