På ett hotellrum någonstans i London.

Ligger i sängen på hotellet och lyssnar på musik. Var och träffade Jenny hos hennes kompis, vi åt soppa och kollade på  vänner. Skulle skypa med Anna trodde jag men hon är inte inne, Anna vart är du? :P Amanda, jag fick ditt sms men jag har inga pengar på min mobil så kan inte svara, men jag kan imorgon vid 10 eller på kvällen någon gång. Men ni ligger en timme före, här är klockan halv 11 nu men hos er halv 12. Här kommer lite fler bilder från innan jag åkte hit, både från Stockholm och Helsingborg dit jag åkte med Johanna och hälsade på Amanda och Andreas.


Åt soppa med farmor innan jag åkte.


Livsen utanför lägenheten där jag bodde i Sverige. Saknar den.

Amanda och Andreas lägenhet i Helsingborg. Sjukt mysig är den. Bilden ovanför soffan har Andreas tagit förresten.

De hade inflyttningsfest också. Jag med ett leende som jag inte visste att jag hade, och Emma.

Jag och Johanna gav Amanda kort på oss att ha i sovrummet. Ja vi är självgoda, men hon ville ha det!

Jag på tåget påväg till Kastrup som nog var den sorgligast tågresan någonsin. Jag grät och lyssnade på sorglig musik, och grät lite till.

Men det blev bra när jag kom hit.

Malin med sin mamma och syster.

Nu ska jag läsa lite och sen sova. Imorgon ska vi upp och äta frukosten på hotellet, flingor och rostat bröd. Sen ska vi sno te att ha på rummet och åka in till stan och söka jobb. Tänkte söka på lite teatrar, på den stora leksaksaffären (Hamley's?) och på baren bredvis Johannas, de söker en servitris. Ciao

Kommentarer
Postat av: Gunilla T

Lycka till imorgon!

2011-02-02 @ 20:16:40
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Jag håller alla tummar och tår för at du ska få ett bra jobb nu!

Många kramar,

Mamma

2011-02-02 @ 23:01:12
Postat av: Klara

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 19:09:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0