Ett avslut.

Lägenheten är nu nästan helt tom, bara några kassar och våra resväskor är kvar. Vi har städat bort varenda litet spår av oss. Vinfläckarna i skåpet, halvtomma glas vid sängen, grus i hallen och fläckar på spegeln - allt är borta och snart är vi det också. Tidigt imorgon kommer mamma och hämtar oss, sen väntar en lång tågresa. Har dock investerat i en skitsnygg/bra/liten ipod så det kommer snarare bli mysigt att sitta riktigt länge. Sa hejdå till farmor igår, vi åt morotssoppa och delade på ett paket glass. Pratade mycket om sånt man inte pratar om. Fint, kommer sakna henne.
Kamerasladden är nerpackad och jag är lat så det blir inga bilder, kommer imorgon kanske när jag anlänt till Helsingborg. Juste, kuggade på uppköningen. Två gånger. Kanske ska försöka i Helsingborg imorgon om jag hittar någon tid.


Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hade också sjukt kul igår!!!! vill inte att du ska åka för min egen skull, vill ha dig nära! men vill väldigt gärna att du åker för din skull för det lär bli världens äventyr ;) PUSS<3

2011-01-15 @ 20:46:45
URL: http://amandarizzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0