Heeeej

Heej, har inte mycket tid kvar pa internetcafe-tiden. Men snabb update:

Var pa Johannas bar i torsdags, efterfest hos nagra kollegor till henne, kollade pa en lagenhet pa fredagmorgon men mogel som vi i varat forvirrande tillstand tycker ar jattebra. Men det ar en bra lagenhet i ett bra omrade, typ tio minuter fran dar vi bor nu sa vi hoppas vi far den. Det ar massor av papper som vi maste fylla i sa det ar lite krangligt.

Traffade Malin och hennes mamma och syster pa fredagkvallen, vi var ute och dansade jattemycket, det var jattekul! Var pa Johannas bar i lordags, sen akte jag och Angelina som bodde har forut, till Camden och traffade Malin och hennes syster. Vi var pa en jattecool klubb som var i ett gammalt stall, med typ strippor som dansade med eld och grejer. Idag ska Malin komma pa middag hemma hos oss, det blir kul.

Sag idag att jag skrivit fel nummer pa mina CV:n hahaha sa jag maste skriva ut nya. Hor av mig snart igen. PUSS

Kommentarer
Postat av: Amanda

vaaaaaaaa coolt!

2011-01-23 @ 21:48:59
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å så kul det låter alltihop, låter som uttrycket Swinging London stämmer!!!

Kram,

Mamma

2011-01-23 @ 23:21:18
Postat av: Gunilla T

Men nu måste jag protestera lite. Ska ni verkligen ta en mögellägenhet? Är det bara jag som tycker att det inte låter riktigt bra.

Vilken tur att du snabbt såg felet (med telefonnumret) så att du inte deppade ihop för att ingen hörde av sig.

Lyckta till! Och festa lagom!! Nu blir jag säkert blockerad från fler inlägg, men jag måste ändå hålla upp ett litet varnanade finger som den tråkmåns jag är ;)

Kram

Gunilla

2011-01-25 @ 13:43:45
Postat av: Mamma

Lilla stumpan,

Hörde av Malin som nu är tillbaka hemma hos oss, att du har det så himla kallt i lägenheten! Funkar värmefilten? Kanske borde vi ta med en till när vi kommer i mars?

Men ni hade kul i alla fall och hon hade tipsat om jobb hon sett. Så lycka till med jobbsökeriet!!

Kram från

Mamma - som börjat på Zumba, jättekul!

2011-01-26 @ 13:16:43
Postat av: Stella

Haha men Gunilla, de ska renovera lagenheten innan vi kan flytta in i den, sa det forsvinner forhoppningsvis! Men vi har inte fatt den an sa vi hoppas pa det, vi har inte letat nagon annan sa.. Vi vill inte ha sa hog elrakning sa jag har inte anvant varmefilten, for den drar sa mycket, men sa kallt ar det inte, har man tjocktroja sa blir det riktigt varmt faktiskt! Jag ska leta jobb nu alldeles strax, ja sa det var bra att jag sag felet ganska tidigt hehe. Hoppas ni har det bra. Mamma vad kul med Zumba, det ar ju jattejobbigt men man far snygg rumpa =) <3

2011-01-26 @ 17:04:36
Postat av: Gunilla T

Så bra. Då ska jag hålla tummarna för att ni får lägenheten. Här börjar det bli riktigt kallt igen. Nu är det -10 grader. Bea fryser även på jobbet. Säger att det är jättekallt i lokalerna på SVT. Men annars trivs hon mycket bra. Lycka till med jobb- och lägenhetssökande!

2011-01-26 @ 20:19:28
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0