Min mamma

Igår fyllde min mamma år. Skriver inte hur mycket men hon är fortfarande ung och ser ung ut! Saknar dig jättemycket och vill också sitta på balkongen och äta tårta med er!



Min mamma:
Kan sjunga, och gör det gärna högt och när hon lagar mat.
Är alltid positiv till allt och ser saker från den ljusa sidan.
Stöttar mig i mina beslut och tycker det är bra att jag bor utomlands istället för att plugga.
Vill alltid göra nya saker och är inte rädd för nya utmaningar (så länge det inte gäller höjder, då fegar hon ut!)
Tänker på alla andra i första hand.
Följde sina drömmar och spelade teater i 10 år, och det är något jag beundrar henne för. Det är inte alla som vågar pröva sina drömmar i rädsla för att misslyckas.
Blir kompis med alla hon träffar och alla blir kompis med henne. Är en sån som det är lätt att tycka om.
Kan baka och gör det gärna med barn.
Pratar med djur som om det vore människor.
Är bra vän med mina vänner och kan hänga med dom utan att jag är där vilket jag tycker känns bra.
Klipper ut artiklar om saker hon vet jag skulle tycka om och lägger småsaker om mig på minnet <3
Kan spela gitarr och piano.

Jag saknar dig jättemycket och önskar att vi kunde ses oftare. Tack för att du varit och är världens bästa mamma.
Grattis jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Så fint skrivet! Håller med varendaste ord. Och du är mycket lik din mamma! Vi saknade dig också igår! Var rädd om dig! Kramar och hälsningar från Gunilla, Björn, Mirre och Bea

2011-07-24 @ 22:26:30
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!! Finaste stumpan i hela världen!!!!!! Stort tack för dina vackra hälsning!!!!!!!

Multimassor av kramar,

din mamma

2011-07-25 @ 09:18:58
Postat av: Christina

Vilka fina ord om min fina syster, håller med dig om allting!

Kram på dig gumman!

Christina

2011-07-25 @ 19:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0