och det skulle ju va dans, dans, dans!

Har äntligen hittat tillbaka till bloggen igen. Det vart lite för många förvirrande dagar med tankarna på annat håll och kroppen på andra platser, men nu ska jag börja igen! I London så har sommaren båda kommit och gått och kommit igen, och nu är det lite mittemellanväder. Jag flydde staden till ett annat land, nämligen Italien, för att träffa släkten och fira midsommar. Vi bodde på ett slott mitt i ingenstans och hade pool och vinrankor omkring oss. Det var soligt och vi red på hästar, provade vin, åkte till kuststäder och vandrade i berg med utsikt över havet. Det var jätteskönt att komma bort från staden, vädret och orutinerna. Här kommer bilder!




Det var tråkigt att lämna alla men nu är det skönt att vara tillbaka här igen. Har varit i Kingston och shoppat och spanat in Themsen, och idag var jag i Hyde Park och lyssnade på Mumford & Sons och Arcade Fire. Satt utanför då biljetten var lite dyr, men man hörde bra iaf! Nästa vecka får vi massa besök och fullt upp, ser fram emot det!


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Stella, Tack så mycket för ditt fina brev till oss. Så exklusivt och kul att få ett handskrivet brev. Vi ska försöka samordna ett svar till dig. Just nu är Mirre i Uppsala. Jag har blivit förkyld, tror att det var en sex veckor gammal baby eller Mirre som smittade mig, annars är det bra med oss. Längtar efter semester. Men man hinner ju med roliga grejer efter jobbet också. Igår var vi på en härlig tur med båten. Kul att få se bilder och en rapport från er Italienresa. Verkar ju ha varit superhärligt. Fast jag hörde ju också om problemen med er dumma hyresvärd. Ha det bra nu i London och vi hörs snart igen via brev och blogg. Kramar och hälsningar från oss

2011-07-01 @ 07:09:01
URL: http://gunillasstickblogg.blogspot.com/
Postat av: Mamma

Hej min lilla stora stumpa!

Så härligt att höra din röst idag när vi hade middag för Boris, 22 år imorgon, med farmor, Erikas, Freja och Benty Vi satt i trädgården och pappa grillade i Paviljongen som vi kallar det nya lilla huset. Här är supervarmt, ca 32 grader! och trädgården så fin! Allt blommar och jordgubbarna växer. Men redan imorgon bär det var till Visby och sen en veckas Sverige-tur. Mne vi hörs!

Många kramar, Mamma

2011-07-02 @ 22:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0