Vardagsförälskelser

På hemsidan www.blickar.se kan människor som träffat eller sett någon som de senare inte kan glömma, skicka in efterlysningar i hopp om att finna sin förälskelse. Små, fina historier om vardagsförälskelser!


www.leloveimage.blogspot.com

Tunnelbanan mot Hagsätra
 

För din skull hoppade jag på fel tunnelbana efter att ha sett dig på T-centralen. Jag skulle till Gamla Enskede men satte mig mitt emot dig på tåget mot Hagsätra. Du läste en bok på Arabiska eller Persiska, hade glasögon och svart kappa. Jag är killen i svart jacka och mörkt hår (fast du tyckte säkert jag var blond), som du tittade på rätt ofta fast du läste din bok. Puss på dig, du måste bli min!

Födelsedagsfirande i Vintrosa
  På en nanosekund blev jag häftigt förälskad i dig. Har inte kunnat sluta tänka på dig, trots att det gått så lång tid mellan gångerna vi setts. Vi har en gemensam bekant, det var så vi träffades första gången i Vintrosa. Vi har setts 8 ggr efter det. Senast vi sågs var 10.07.23. Vi känner igen varandra vid det här laget. Jag tror det är ömsesidigt, skulle ge ALLT för en ensam stund med dig, K.E!
götgatsbacken söder
  tjejen jag bytte blick med mitt i vimlet vid götgatsbacken natten till lördag 28e.. vill gärna träffa dig!


http://www.chriscraymer.com/romance/


Kommentarer
Postat av: Amanda

åh så fint!!! men sorgligt att de flesta säkert aldrig hittar den dem eftersöker :(

2011-05-29 @ 17:26:09
URL: http://amandarizzo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vilka fina bilder! Härigt rum på bild 44 med alla foton på väggen och till och med på garderoben! Gullig nok!

Kram,

Mamma

2011-05-29 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0