Aisha - Ragna

Gjorde en liten musikvideo till Ragna för att hon har fyllt 20 år. Vi brukade alltid titta på den här videon förut och tycka den var himla rolig, så då tänkte jag att jag skulle göra den till henne som en liten present. =)
"Originalcovern". Han gjorde denna video till en tjej han gillade som hette Aisha. Hon lade upp den på youtube och det går rykten om att han tog livet av sig efter det, men efter lite stalkande från min sida så tror jag inte att det stämmer. Skulle vara jättehemskt isf.

Här är min version!

Tack Emma för all hjälp med filmningen och redigeringen, skulle inte blivit av utan dig <3

Kommentarer
Postat av: johanna

Hahaha jag tror jag skrattar ihjäl mig!!! Världens bästa present ju!!!!

2011-11-09 @ 17:00:02
URL: http://hamarkkindborg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Å så kuuuulllll!!! Du bordesatsa på en musikvideokarriär!!!!

Massor av kramar från mamma

2011-11-10 @ 05:37:59
Postat av: Anonym

hihih tack så mkt båda två! =) Puuuuuuuuuuss

2011-11-10 @ 18:59:16
Postat av: anna

åhhh haha stördo

2011-11-11 @ 20:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0