Bio.

Igår såg jag Breaking Dawn part 1 med Marcus och hans familj. Den var helt okej, lite långsam bara, tror att nästa del kommer bli mer spännande! Kul att träffa lilla grabben iaf =) Snart åker Emma och Johanna till Malaysia och det kommer bli jättetomt och tråkigt! Fick ett jättefint paket av mamma och pappa igår, det var en julduk som mamma hade sytt och pepparkaksformar och saffran, så nu ska jag baka svenska julkakor. Pappas böcker är färdigtryckta nu och jag fick båda exemplaren, signerade av själva författaren :P Jättefina och jag är så glad och stolt över honom, ska börja läsa lite snart. Nu ska jag till jobbet! Era önskelistor skulle jag gärna vilja ha, så skriv dom i ett mejl eller i kommentarerna! Nu ska jag jobba!
Såhär glada var mamma och pappa när jag åkte till London =)

Kommentarer
Postat av: Miriam

Såg den med igår =)

2011-11-24 @ 19:50:48
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.com/
Postat av: EMma

Kommer bli jättetomt utan dig i flera veckor! :( <3

2011-11-24 @ 23:59:10
URL: http://homeiswhereyourheartis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0