Skridskor och varm choklad.

Idag gick jag och Johanna upp vid 10 och tog bussen till South Kensington och mötte Danielle, Lana och Danielles syster som är här på besök. Vi hyrde skridskor som var blåa med knäppen, sen åkte vi runt tills vi fick ont i fötterna och gick och drack varm choklad istället!


Himla mysigt var det! Vill åka till Winter Wonderland som ligger i Hyde Park, där är det julmarknad och små stånd och man kan åka karuseller och skridskor, men det ska jag göra med Marcus någon annan dag.
Såg att alla köpt biljetter till Bruce-konserten! Vet inte om jag ska gå eller inte, beror på var jag befinner mig och allt sånt där.

Kommentarer
Postat av: anna

gud vad mysigt det såg uuuuut! vill också :) du behöver ju inte bestämma dig om bruce förrän precis innan men om du skulle vilja så köpte jag biljetter till dig:) just in case! PUSS

2011-11-30 @ 20:34:03
Postat av: Amanda

Fan vad mysigt det ser ut, som på film! :)<3

2011-12-01 @ 10:55:12
Postat av: johanna

Åh jag vill också, ser ju jätte mysigt ut!! Vi kanske kan göra något sånt när jag är hos dig i London, om vi hinner! Saknar dig massor! <3

2011-12-02 @ 13:38:02
URL: http://hamarkkindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0